Τετάρτη, Οκτωβρίου 13, 2021

εξαιρετικές προτάσεις δραστηριοτήτων ανά θεματικό κύκλο με ενσωματωμένο Sway παρουσιάσεων Read more at: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2021/08/42.html Copyright © Tania Manesi

Bee Back To School Set Cartoon Cute Bee Education Mascot Set Cartoon Cute  Bee Graduation Holding A Learning Book Carrying A Globe Earth Carrying A  Big Red Pencil Vector Character Mascot Set 

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ

Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Πιλοτικό Πρόγραμμα)

 

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΕΙΝ Θέμα: Ευαισθητοποίηση, πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες (Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλος) Υποθέμα: ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Το Πρόγραμμα “Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες”, αφορά στην ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση παιδιών σε θέματα ψυχικής υγείας και την ενίσχυση/ενδυνάμωση της ψυχικής τους ανθεκτικότητας. Μέσα από ένα πλήθος δραστηριοτήτων αξιοποιήσιμων τόσο από τη γενική, όσο και από την ειδική εκπαίδευση προσφέρεται για άπειρες εφαρμογές στην τάξη δίνοντας την ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να συνδημιουργήσει κατάλληλες εφαρμογές του ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

Δεξιότητες μάθησης: κριτική σκέψη, συνεργασία, επικοινωνία, δημιουργικότητα

Δεξιότητες ζωής: αυτομέριμνα, προσαρμοστικότητα, οργανωτική ικανότητα, υπευθυνότητα, ενσυναίσθηση και ευαισθησία

Δεξιότητες του νου: στρατηγική σκέψη.

Δεξιότητες τεχνολογίας: Στρατηγική – υπολογιστική σκέψη, επίλυση προβλημάτων.


Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανήκει στη θεματική του κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ στην υποενότητα: Περιβάλλον. Το «Καλάθι του Πικνίκ» αποτελεί ένα εργαλείο επαναδιαμόρφωσης των διατροφικών συνηθειών των μαθητών/τριών, όσον αφορά το κολατσιό και δημιουργήθηκε σε συνάρτηση με το στόχο της WWF της μείωσης των επιπτώσεων που προκαλεί το σύστημα παραγωγής τροφίμων στον πλανήτη κατά 50%. Στόχο έχει να πετύχει βιώσιμες διατροφικές συνήθειες στο κολατσιό των παιδιών,  στην αειφόρο ανάπτυξη, τη θετική συμμετοχή για την κλιματική αλλαγή με την δημιουργία οικολογικής συνείδησης και στη γνώση της παγκόσμιας και τοπικής κληρονομιάς Οι δεξιότητες που θέλαμε να αποκτήσουν τα παιδιά ήταν: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προγραμματισμός-Παραγωγικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη

 

 

Η βαλίτσα του 2Π είναι ένα πρόγραμμα που  δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να προσεγγίσουν την έννοια του Ενεργού Παγκόσμιου Πολίτη. Ο κύριος 2Π, μια κούκλα που ενσαρκώνει τον Παγκόσμιο Πολίτη και τα ταξίδια του, είναι η αφορμή να αναπτυχθούν οι δραστηριότητες και ένα μαγικό  ταξίδι στον κόσμο. Μέσα από μια πληθώρα υλικού τα παιδιά ανακαλύπτουν τι συμβαίνει στο κόσμο και πώς αυτός λειτουργεί, δίνοντάς τους το ερέθισμα να προβληματιστούν για το ποιος είναι ο δικός τους ρόλος μέσα σε αυτόν. Περισσότερα στον σύνδεσμο που ακολουθεί.

 

 Ο 4ος Κύκλος των εργαστηρίων δεξιοτήτων έφτασε στο τέλος του!

 

 

Η υποθεματική του συγκεκριμένου κύκλου ήταν το STEM/STEAM

Τίτλος προγράμματος: «STE(Α)M
και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

«Το ταξίδι της σταγόνας»


 

ΤΜΗΜΑ 2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΕΥ ΖΕΙΝ

 

(Απο τη συνάδελφο Κλεοπάτρα Κολιού)

Επειδή έχουμε ξεκινήσει προ πολλού τα πιλοτικά μας εργαστήρια  ήρθε η στιγμή να σας δείξουμε  φωτο- υλικό παραγωγής μας. Το Ζω καλύτερα- Ευ ζην, εντός της μικρής μας κοινωνίας. Της κυψέλης μας!

Εδώ τα μελισσάκια μας σε Βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια για την ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας vol 1:

Παιχνίδι γνωριμίας με μουσική και μπάλα , όπου τα παιδιά λένε το όνομά τους  χρωματισμένο με κάποιο συναίσθημα.

Μοίρασμα καρτών και ομαδοποίηση τους ανάλογα με το ποιό συναίσθημα απεικονίζουν

Ζωγραφική: Ο εαυτός μου, Όταν είμαι χαρούμενος- Λυπημένος, Φοβισμένος- Θαρραλέος,  Θυμωμένος- Ήρεμος- Ζηζήτηση και καταγραφή: Χαίρομαι με… φοβάμαι όταν…κλπ

Παντομίμα συναιθημάτων: Πως είναι το σώμα ή το πρόσωπό μας όταν νιώθουμε πχ φόβο,  ζήλια, λύπη κλπ….πάμε να το ανακαλύψουμε και να το αναγνωρίσουμε.

Ο κύκλος των συναισθημάτων. Αυτοσχέδια ιστορία με τα πλασματάκια που μπαίνουν στην καρδούλα μας και πως μας κάνουν να νιώθουμε( ΤΟ ΘΥΜΩΝΙ, Ο ΚΛΑΨ, Η ΧΑΡΑ, Ο ΖΗΛΙΑΣ, Ο ΦΟΒΟΣ, Ο ΝΤΡΟΠΑΛΟΥΛΗΣ, ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ, Η ΗΡΕΜΙΑ,  ΤΟ ΓΚΡΙΝΙ- ΓΚΡΙΝΙ…Δημιουργία του κύκλου των συναισθημάτων- Όταν είμαι ο εαυτός μου ειμαι όλα αυτά σε ισορροπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...