Πέμπτη, Οκτωβρίου 14, 2021

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21+ / Βιβλιοθήκες Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

 

 https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2002

 Cartoon Book Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

 

«ΘΕΜΑΤΑ ΙΕΠ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ»

 

 

Φροντίζω το περιβάλλον

·  Κύκλος είναι και γυρίζει Αρχείο

·  Για αρχή, το έδαφος… Αρχείο

·  Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά Αρχείο

·  Θάλα-SoS-α_χωρίς_πλαστικά Αρχείο

·  Μεσόγειος_η_θάλασσα_που_ενώνει_πολιτισμούς Αρχείο

·  Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων Αρχείο

·  Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής

 

 

Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

·  “OutofEdenLearn” - Παρατηρώ, αφηγούμαι και αλληλεπιδρώ Αρχείο

·  Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή Αρχείο

·  Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία Αρχείο

·  Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας Αρχείο

·  «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» Αρχείο

·  Εθελοντισμός Αρχείο

·  Καραβάνια χωρίς σύνορα. Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας Αρχείο

·  Κι αν ήμουν εγώ; Αρχείο

·  Νηπίων Παιδεία_ το πρώτο βήμα στη δημοκρατία

 

 

 

Ζω καλύτερα – ευ ζην

·  Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω Αρχείο

·  Τα κόκκινα παπούτσια Αρχείο

·  Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή Αρχείο

·  Παίζω, μεγαλώνω τον εαυτό μου διαμορφώνω Αρχείο

·  Μες στο σπίτι ας προσέχω ατυχήματα μην έχω Αρχείο

·  Είμαι εγώ Είμαι μοναδικός Αρχείο

·  Τον ΚΟΚ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ Αρχείο

·  Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου Αρχείο

·  Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα Αρχείο

·  Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής Αρχείο

·  Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή Αρχείο

·  Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου Αρχείο

·  Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί Αρχείο

·  Το Ουράνιο τόξο είναι εδώ, μέσα του κρύβει θησαυρό Αρχείο

·  Στη χώρα του Ατ και του Ντοτ Αρχείο

·  Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό Αρχείο

·  Με το ποδήλατο στο δρόμο με ασφάλεια κυκλοφορώ

 

 

Δημιουργώ καινοτομώ

·  Οι μικροί Εξερευνητές Αρχείο

·  STEAM - και η Γη γυρίζει...

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...