18 Αυγ 2015

Θέμα: Πήδημα –Προσγείωση

Σχέδιο μαθήματος  

Γνωστικό αντικείμενο: Φυσική Αγωγή

Θέμα: Πήδημα –Προσγείωση
Διάρκεια: 30΄
Οργάνωση τάξης: Συγκεντρωτική
Μέσα υλικά:
   Ντέφι
   Σχοινιά
   Χαρτόνια
   Κουβέρτα
   cd, cd - player
Στόχοι: Τα παιδιά να
   Ανακαλύψουν διάφορους τρόπους πηδήματος κινούμενοι στον προσωπικό τους χώρο και κατόπιν μετακινούμενοι
   Πηδούν-προσγειώνονται στο ένα πόδι, στα δυο πόδια, από το ένα πόδι στο άλλο
   Πηδούν, προσγειώνονται στα όργανα

Αφόρμηση-Εισαγωγική δραστηριότητα:

Η νηπιαγωγός δείχνει στα παιδιά μιαν εικόνα από το καγκουρό και λεει στα παιδιά ότι τώρα γινόμαστε όλοι καγκουρό. Αρχίζει η νηπιαγωγός να λεει μια μικρή ιστορία παρακινώντας έτσι τα παιδιά να πηδούν και να προσγειώνονται.
« τα καγκουρό τρέχουν χαρούμενα πηδώντας ψηλά και προσγειώνονται στο έδαφος, πηδούν με διάφορους τρόπους, το κάθε καγκουρό πηδά με διαφορετικό τρόπο. Πηδούν με το ένα πόδι.......με τα δυο πόδια.....από το ένα πόδι στο άλλο.»

Ανάπτυξη θέματος:

   περπατείστε και με το ντέφι πηδήστε όπως θέλετε
   τρέχετε και με το ντέφι πηδήστε όπως θέλετε
   πηδήστε με τα δυο πόδια όπως θέλετε
   πηδήστε με το ένα πόδι όπως θέλετε
   μετακινηθείτε πηδώντας στα δυο πόδια
   μετακινηθείτε πηδώντας στο ένα πόδι
   τώρα πηδάτε στο άλλο πόδι
   περπατείστε και όταν κτυπήσω το ντέφι πηδάτε και στα δυο πόδια
   περπατείστε και όταν κτυπήσει το ντέφι πηδάτε στο ένα πόδι
   τρέχετε και στο ντέφι πηδήστε στα δυο πόδια

Εργασία στα όργανα
Τοποθετούνται δυο παράλληλα σχοινιά στο έδαφος και η νηπιαγωγός λεει στα παιδιά ότι είναι ένα ποταμάκι. Τα παιδιά πρέπει να το διασχίσουν χωρίς να πέσουν μέσα. Έτσι τα παιδιά καλούνται να υπερπηδήσουν αυτό το ποτάμι με διάφορα πηδήματα. Για αύξηση της δυσκολίας μπορεί να μεγαλώνει η απόσταση μεταξύ των δυο σχοινιών. Στην συνέχεια υπάρχουν στο πάτωμα χαρτονάκια (νούφαρα), τα παιδιά πρέπει να πατούν μόνο πάνω στα νούφαρα γιατί αλλιώς θα πέσουν μέσα στο νερό και καταλήγουν στο όμορφο λιβάδι (τα παιδιά απλώνουν πάνω στην αγαπημένη τους κουβέρτα)

Κλείσιμο μαθήματος:

Τα παιδιά ηρεμούν πάνω στην κουβέρτα με απαλή μουσική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενδοσχολική Βία: "ΚΑΤΑΔΙΔΩ - ΑΝΑΦΕΡΩ" (tattling - reporting)

http://pythagoreionip.blogspot.gr/2015/03/antibullying.html ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΕΛΣΟ (Antibullying) - ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ...