Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2015

Θέμα: Παραμύθι «Ο Ιππότης των γλειφιτζουριών»


                 Θέμα: Παραμύθι «Ο Ιππότης των γλειφιτζουριών»
Διάρκεια: 30΄
Οργάνωση τάξης: Συγκεντρωτική
Μέσα υλικά:
   Παραμύθι «Ο Ιππότης των γλειφιτζουριών»
   Κόλλες Α4
   Χρωματιστά μολύβια

Στόχοι: Τα παιδιά να
   Ακούσουν προσεκτικά το παραμύθι με συγκέντρωση
   Να περιγράφουν εικόνες από το παραμύθι
   Να ζωγραφίσουν μια σκηνή από το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση

Πορεία μαθήματος:

   Η νηπιαγωγός αρχίζει να αφηγείται το παραμύθι με το κατάλληλο ύφος, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη χροιά φωνής, αργά και καθαρά. Παράλληλα με την αφήγηση της ιστορίας, τοποθετείται κάθε φορά και η ανάλογη εικόνα στο φανελλογράφο. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι να τελειώσει το παραμύθι. Η νηπιαγωγός ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε και τι τους άρεσε?
   Επίσης ρωτά τα παιδιά μερικές ερωτήσεις
·         Τι από τι ήταν κατασκευασμένο το αρκουδάκι του Αντρέα?
·         Που πήρε το αρκουδάκι τον Αντρέα?
·         Τι έκανε τον Αντρέα ο βασιλιάς της χώρας των Ζαχαρωτών?
·         Πως ήταν ο βασιλιάς της χώρας?
·         Ο Αντρέας ήταν ευχαριστημένος στην χώρα των Ζαχαρωτών μετά που πέρασαν αρκετές μέρες?
·         Τι σκέφτηκε λοιπόν ο Αντρέας να κάνει?
·         Πως έχασε το βάρος του ο Βασιλιάς?
·         Ο Αντρέας τελικά μένει στην χώρα των Ζαχαρωτών?



   Η νηπιαγωγός παίρνει μια εικόνα από το παραμύθι και ζητά από ένα παιδάκι να της περιγράψει τι βλέπει, αν θυμάται τι έγινε στο παραμύθι?? Η δραστηριότητα αυτή γίνεται για κάθε παιδί. Η νηπιαγωγός δηλαδή παίρνει κάθε φορά μιαν εικόνα και ζητά κάθε φορά από ένα παιδάκι, να της την περιγράψει.


   Στο τέλος καλούνται όλα τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι από το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...