Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2015

Θέμα: Ιστορία «Πως γίνεται το ψωμί»


                        Θέμα: Ιστορία «-Πώς γίνεται το ψωμί»
Διάρκεια: 30΄
Οργάνωση τάξης: Συγκεντρωτική
Μέσα υλικά:
   Ιστορία «Πως γίνεται το ψωμί»
   Κόλλες Α4
   Χρωματιστά μολύβια

Στόχοι: Τα παιδιά να
   Ακούσουν προσεκτικά την ιστορία  με συγκέντρωση
   Να περιγράφουν εικόνες από την ιστορία
   Να ζωγραφίσουν μια σκηνή από την ιστορία που τους έκανε εντύπωση

Πορεία μαθήματος:

   Η νηπιαγωγός αρχίζει να αφηγείται το παραμύθι με το κατάλληλο ύφος, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη χροιά φωνής, αργά και καθαρά. Παράλληλα με την αφήγηση της ιστορίας, τοποθετείται κάθε φορά και η ανάλογη εικόνα στο φανελλογράφο. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι να τελειώσει το παραμύθι. Η νηπιαγωγός ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε και τι τους άρεσε?

   Η νηπιαγωγός παίρνει μια εικόνα από το παραμύθι και ζητά από ένα παιδάκι να της περιγράψει τι βλέπει, αν θυμάται τι έγινε στο παραμύθι?? Η δραστηριότητα αυτή γίνεται για κάθε παιδί. Η νηπιαγωγός δηλαδή παίρνει κάθε φορά μιαν εικόνα και ζητά κάθε φορά από ένα παιδάκι, να της την περιγράψει.


   Στο τέλος καλούνται όλα τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι από το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...