Θέμα:Παραμύθι
«Η ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου»
Διάρκεια:
30΄
Οργάνωση
τάξης: Συγκεντρωτική
Μέσα
υλικά:
→
Παραμύθι «Η ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου»
→
Κόλλες Α4
→
Χρωματιστά μολύβια
Στόχοι: Τα παιδιά να
→
Ακούσουν προσεκτικά το παραμύθι με συγκέντρωση
→
Να περιγράφουν εικόνες από το παραμύθι
→
Να ζωγραφίσουν μια σκηνή από το παραμύθι που τους έκανε
εντύπωση
Πορεία
μαθήματος:
→
Η νηπιαγωγός αρχίζει να αφηγείται το παραμύθι με το
κατάλληλο ύφος, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη χροιά φωνής, αργά και καθαρά.
Παράλληλα με την αφήγηση της ιστορίας, τοποθετείται κάθε φορά και η ανάλογη
εικόνα στο φανελλογράφο. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι να τελειώσει το
παραμύθι. Η νηπιαγωγός ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε και τι τους άρεσε?
→
Επίσης ρωτά τα παιδιά
·
Τι προσπαθούσε να κάνει η μαμά για τα παιδιά της?
·
Γιατί νομίζεται ότι έφυγε το ψωμί από το τηγάνι?
·
Το τηγανόψωμο τι κάνει τελικά/ για που το βάζει?
·
Τι συναντά στο δρόμο?
·
Τελικά τι γίνεται?
·
Τρέχουν όλοι οι άλλοι?? Τι νομίζεται ότι πρέπει να τους
πούμε?
→
Η νηπιαγωγός παίρνει μια εικόνα από το παραμύθι και ζητά
από ένα παιδάκι να της περιγράψει τι βλέπει, αν θυμάται τι έγινε στο παραμύθι??
Η δραστηριότητα αυτή γίνεται για κάθε παιδί. Η νηπιαγωγός δηλαδή παίρνει κάθε
φορά μιαν εικόνα και ζητά κάθε φορά από ένα παιδάκι, να της την περιγράψει.
→
Στο τέλος καλούνται όλα τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι από
το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου