Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2015

" Παραμυθοσαλάτα "

    Σχέδιο Μαθήματος

                                                  " Παραμυθοσαλάτα "

Ηλικία Παιδιών: 3-4
Αριθμός Παιδιών: 27

Χρόνος Διδασκαλίας: 35΄

Διδακτικοί Στόχοι

Τα παιδιά να:
·        Καλλιεργήσουν τον προφορικό τους λόγο
·        Καλλιεργήσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους
·        Ασκηθούν στη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως μέθοδο διδασκαλίας
·        Δημιουργήσουν δικά τους σενάρια για την πλοκή των παραμυθιών

Αφόρμηση
Η νηπιαγωγός βάζει μουσική και λέει στα παιδιά να κλείσουν τα μάτια τους για να χαλαρώσουν. Ξαφνικά ειδοποιούν τη νηπιαγωγό πως έχει γράμμα.  Ξέρετε από που μπορεί να έστειλαν το γράμμα;  Το έστειλαν από τη χώρα των παραμυθιών και μας λέει πως κάτι παράξενο έγινε εκεί.  Θέλετε να πάμε να δούμε τι έγινε;

Δραστηριότητες

1.     Η νηπιαγωγός βάζει μουσική και καλεί τα παιδιά να κινηθούν ανάλογα με τη μουσική και να ταξιδεύσουν για να πάνε στη χώρα των παραμυθιών. 
2.     Ξαφνικά η μουσική σταματάει κι η νηπιαγωγός λέει πως κάτι άκουσε:  είναι η Κοκκινοσκουφίτσα που περπατάει στο δάσος, για να πάει στη γιαγιά της.  Όπως περπατάει στο δάσος συναντά ξαφνικά… Ποιον νομίζετε;  Η Κοκκινοσκουφίτσα συναντάει ένα όμορφο κορίτσι.  Ξέρετε ποιο είναι;  Είναι η Χιονάτη!  Η Κοκκινοσκουφίτσα είπε στη Χιονάτη να της κάνει παρέα να πάνε στη γιαγιά της.  Τα δυο κορίτσια περπατούσαν στο δάσος κρατώντας χεράκια, χορεύοντας και τραγουδώντας. Έφτασαν στο σπίτι της γιαγιάς της Κοκκινοσκουφίτσας και κτύπησαν την πόρτα.  Η πόρτα ανοίγει αλλά κανείς δεν είναι εκεί.  Φώναξαν τη γιαγιά κι απάντησε μια σιγανή φωνούλα: «Γεια σας κορίτσια!» «Που είσαι, Ποιος είσαι;». «Είμαι πολύ μικρός και δε με βλέπετε.  Κοιτάξτε εδώ στο πάτωμα» .  Η Κοκκινοσκουφίτσα και η Χιονάτη κοιτάζουν και τι να δουν ένα πολύ μικρό αγοράκι.  Ποιος ήταν αυτός;  Ο Κοντορεβιθούλης …
3.     Η νηπιαγωγός στη συνέχεια κάνει διάφορες ερωτήσεις στα παιδιά όπως:  «Όταν η Κοκκινοσκουφίτσα και η Χιονάτη βρήκαν τον Κοντορεβιθούλη τι έκαναν;»  «Που πήγαν;»  «Συνάντησαν κάποιον άλλο;»  Έτσι τα παιδιά δημιουργούν ένα δικό τους παραμύθι.
4.     Η νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά ποιος ήρωας απ΄ όλα τα παραμύθια τους άρεσε και αν θέλουν να τον υποδυθούν.  Η νηπιαγωγός καλεί τα παιδιά να πάρουν ρόλους και να δραματοποιήσουν ένα δικό τους παραμύθι.

Κλείσιμο

Τα παιδάκια κάθονται στα τραπεζάκια τους και ζωγραφίζουν ότι τους αρέσει.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...