Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2015

η γραμμή

Σχέδιο Μαθήματος

  Γραμμή

Ηλικία Παιδιών: 3-4
Αριθμός Παιδιών: 27

Χρόνος Διδασκαλίας: 30΄

 Διδακτικοί Στόχοι

Τα παιδιά να:
·        Ανακαλύψουν διάφορες γραμμές στο γύρω περιβάλλον τους
·        Αποδώσουν τις γραμμές με διάφορα υλικά
(γραμμές: ευθεία, καμπύλη, ζιγκ-ζαγκ)

Αφόρμηση:
Η νηπιαγωγός παρουσιάζει ένα μεγάλο χαρτόνι πάνω στο οποίο είναι γραμμένη η ιστορία της ευθείας γραμμής που έκανε πάρτι και κάλεσε τις φίλες της (ευθείες, καμπύλες, ζιγκ-ζαγκ).  Η ιστορία περιλαμβάνει και εικόνες.

Δραστηριότητες

Η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά πως στο πάρτι όλες οι γραμμές όλες έπαιξαν κρυφτό.  Παροτρύνει τα παιδιά να πουν πιθανούς χώρους που κρύφτηκαν οι γραμμές και τους καλεί να κοιτάξουν γύρω τους και να βρουν αντικείμενα που κρύφτηκαν μέσα οι γραμμές.

Η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά πως το πάρτι ήταν υπέροχο και το έμαθαν τα παιδιά της άλλης τάξης, αλλά επειδή δεν μπορούν να έρθουν στην τάξη μας, ρωτάει τα παιδιά τι θα λέγανε να «φτιάξουν» το πάρτι για να το δείξουν στα παιδιά της άλλης τάξης.  Έτσι τα παιδιά χωρίζονται στις ομάδες τους.  Η πρώτη ομάδα ζωγραφίζουν με νερομπογιές το πάρτι, η δεύτερη ομάδα με παστέλ.  Στην τρίτη ομάδα δίνονται στα παιδιά διάφορα υλικά όπως μαλλί, σύρμα, κορδέλλα, κλωστή κ.α.  και καλούνται να σχηματίσουν γραμμές πάνω σε χαρτονάκια.  Στην τέταρτη ομάδα, δίνονται στα παιδιά κλαδιά από δέντρα, καθώς επίσης και υλικά όπως μαλλί, αλουμινόχαρτο κ.α. Τα παιδιά, παίρνουν δύο κλαδιά και τα ενώνουν με μαλλί καθώς επίσης προσθέτουν κι ό,τι άλλο υλικό θέλουν.

Κλείσιμο

Τα παιδιά τελείωνουν τις κατασκευές τους και επισκέπτονται την άλλη τάξη για να τους τις δείξουν και να μιλήσουν για το πάρτι τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...