Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2015

Θέμα: Παραμύθι « Η Κυρία Ατακτούλα»

                         Θέμα: Παραμύθι « Η Κυρία Ατακτούλα»

Διάρκεια: 30΄
Οργάνωση τάξης: Συγκεντρωτική
Μέσα υλικά:
   Παραμύθι «Η Κυρία Ατακτούλα»
   Ύφασμα
   Κόλλες Α4
   Χρωματιστά μολύβια

Στόχοι: Τα παιδιά να
   Ακούσουν προσεκτικά το παραμύθι με συγκέντρωση
   Κατανοήσουν ότι δεν είναι σωστό να κάνουμε αταξίες
   Να ζωγραφίσουν μια σκηνή από το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση

Αφόρμηση
Η νηπιαγωγός μπαίνει στη τάξη φορώντας ένα ύφασμα και κρατώντας την φιγούρα της Κυρίας Ατακτούλας. Μιλά στα παιδιά  δυνατά, κάνει κινήσεις «τρελές» και γενικά προσπαθεί να δείξει στα παιδιά ότι κάνει αταξίες. Ρωτά τα παιδιά αν μπορούν να μαντέψουν ποια είναι? Θέλετε να μάθετε??? Στην συνέχεια αρχίζει την αφήγηση του παραμυθιού

Δραστηριότητα 1η:
Η νηπιαγωγός διαβάζει το παραμύθι χωρίς να κάνει διακοπές, προσεκτικά, αλλάζοντας τον τόνο της φωνής της εκεί που πρέπει, χρωματίζοντας έτσι την φωνή της και δίνοντας με αυτό τον τρόπο «ψυχή» στο παραμύθι.

Δραστηριότητα 2η:
Στην συνέχεια ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε το παραμύθι. Κάνει 2-3 γενικές ερωτήσεις όσον αφορά το παραμύθι
«Η συμπεριφορά της Κύριας Ατακτούλας νομίζετε ότι είναι σωστή ?»
«Μήπως έπρεπε να κάνει κάτι για όλες αυτές τις ενοχλήσεις?»
«Παιδάκια μου, μήπως θα θέλατε να της δώσετε μερικές συμβουλές της Κύριας Ατακτούλας?» 

Δραστηριότητα 3η:
Η νηπιαγωγός παίρνει μια εικόνα από το παραμύθι και ζητά από ένα παιδάκι να της περιγράψει τι βλέπει, αν θυμάται τι έγινε στο παραμύθι?? Η δραστηριότητα αυτή γίνεται για κάθε παιδί. Η νηπιαγωγός δηλαδή παίρνει κάθε φορά μιαν εικόνα και ζητά κάθε φορά από ένα παιδάκι, να της την περιγράψει.

Δραστηριότητα 4η:

Στο τέλος καλούνται όλα τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι από το παραμύθι που τους έκανε εντύπωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...