Παρασκευή, Αυγούστου 21, 2015

" O γάμος του πρίγκιπα Λεμόνη"


Παραμυθάς 1ος
Παραμύθι μύθι μύθι, το κουκί και το ρεβίθι εμαλώνανε στη βρύση,
πέρασε και η χοντροκώλα ,ε το κόπανο του Σχόλα,
πέρασε και η φακή και τα βάζει φυλακή και η φάβα τους φωνάζει,
φακή βγάλτα δεν πειράζει!
Παραμυθάς 2ος
Σσσσσς ησυχία, το παραμύθι μας αρχίζει
Ετοιμαστείτε να πετάξουμε ρύζι
Ένας γάμος θα γίνει εδώ
Με κουμπάρο τον κυρ μαϊντανό

Παραμυθάς 3ος
Μα δεν καταλαβαίνω
Πες τα από την αρχή
Θα πάμε σ ένα γάμο;
Πρέπει να γίνω κουκλί;
Παραμυθάς 4ος
Στο παλάτι μας καλέσαν
Για το γάμο του παιδιού!
Δεν θυμάμαι που μας το παν
Το μυαλό σου είναι αλλού;
Παραμυθάς 5ος
Θα σας τα πω όλα εγώ
Μια φορά και έναν καιρό
Ήσουν εσύ, ήμουν και εγώ
Και πήγαμε σε τόπο μακρινό…
(χαλαρή μουσική)
Κάπου πολύ μακριά, πιο πέρα από δω
Μέναν σε ένα βασίλειο τρομερό
Φρούτα και λαχανικά
Μεγάλα και μικρά
Ζούσαν όλα ευτυχισμένα
Χαρούμενα και γελαστά
Δεν αρρώσταιναν ποτέ και
Τρώγαν πάντα υγιεινά
Στο παλάτι μέσα ζούσαν
Βασίλισσα και βασιλιάς
Λεμόνια ήταν όλοι τους
Και αν θες μπορείς να φας!
Μια μέρα όμως ξαφνικά
Μεγάλο κακό τους βρήκε
Ο γιος τους, το λεμόνι τους
Ίκτερο είπαν είχε!
Α σκηνή – ΠΑΛΑΤΙ
(τραγούδι πρίγκιπα Λεμόνη, «Ο πρίγκιπας Λεμόνης»)
Βασίλισσα Λεμόνη
Ο γιος μου, ο πριγκιπάς μου αρρώστησε πολύ
Τι να κάνω τώρα; Να τρέξω σαν τρελή;;;
Όποιος γιατρός έρθει θα θέλει επιταγή!
Θα δώσω φακελάκι μπας και γιατρευτεί!
Βασιλιάς Λεμόνης
Ο πρίγκιπας Λεμόνης αρρώστησε βαριά
Με ίκτρεο τον βρήκαν και πόνο στην καρδιά
Φέρτε τους γεωπόνους με φάρμακα πολλά
Τον πρίγκιπα Λεμόνη να κάνουνε καλά!
(τραγούδι γεωπόνων, «Το μαγικό χαλί- Λοκομόντο»)
Μπαίνουν με ένα ασθενοφόρο και συζητάνε έξω από το παλάτι.
Γεωπόνος 1ος
Εδώ είναι το παλάτι
Που έχει ασθενή;
Ποιος να ναι άραγε αυτός;
Λες να παθε συγκοπή;
Γεωπόνος 2ος
Πάμε να δούμε γρήγορα
Τι χάπια του χουν δώσει
Μπας και είναι φυτοφάρμακα
Και έχει πια τελειώσει…
Γεωπόνος 3ος
Συγνώμη που αργήσαμε
Μα ερχόμαστε από μακριά
Το νοσοκομείο σας έκλεισε
Και μόνο στον Άγιο έχει πια!!! (επεξήγηση: Άγιος = Άγιος Νικόλαος στην Κρήτη – Βάλτε ένα όνομα δικού σας νοσοκομείου)
Γεωπόνος 4ος
Ο πρίγκιπας είναι καλά
Έχει μόνο έναν πόνο στην καρδιά
Θέλει ξεκούραση πολύ
Αφήστε τον να κοιμηθεί!
(φεύγουν οι γεωπόνοι και ο πρίγκιπας σηκώνεται)
Πρίγκιπας Λεμόνης
Καρότα υπασπιστές μου ελάτε να σας πω
Δεν έχω άλλο πόνο, μονάχα αγαπώ
Την όμορφη Κρεμμύδω αν δεν την παντρευτώ
Μες τον λεμονοστύφτη, θα πέσω να στυφτώ!
(τραγούδι καρότων, «Τα λαχανικά – Άγαμοι Θύται)
Καρότο 1ο
Ο πρίγκιπας τρελάθηκε
Και νύφη θε να πάρει
Μια που είναι αλλιώτικη
Δεν είναι ξινή με χάρη!
Καρότο 2ο
Εφόσον ερωτεύτηκε
Εσένα τι σε νοιάζει;
Όμορφη είναι και αυτή
Με μπρίο και με νάζι!
Καρότο 3ο
Ναι αλλά είναι βρομερή
Και από παντού μυρίζει
Και κλαιν και τα ματάκια
Όποιου την καθαρίζει!
Καρότο 4ο
Αφήστε τα τώρα αυτά
Και ακούστε με καλά
Είπε θα πέσει να στυφτεί
Εάν την Κρεμμύδω δεν παντρευτεί!
Καρότο 5ο
Πάμε γρήγορα λοιπόν
Την κρεμμύδω για να βρούμε
Πριν τον πιάσει καμιά τρέλα
Και μετά τον θρηνούμε!
(φεύγουν και πηγαίνουν προς την αποθήκη)
Β σκηνή – ΑΠΟΘΗΚΗ
(τραγούδι Κρεμμύδως, «Η Κρεμμύδω»)
Η Κρεμμύδω κάθεται στην αποθήκη με την οικογένειά της.
Μαμά Κρεμμύδως
Η κόρη μου η ξακουστή
Είναι όμορφη πολύ!
Όλοι την θέλουνε για νύφη
Αλλά δεν ξέρω που θα τύχει
Εγώ τον πρίγκιπα θέλω για γαμπρό
Που χει παλάτι με κλιματιστικό!!!
Μπαμπάς Κρεμμύδως
Στο παλάτι την καλέσαν
Τη σαλάτα να στολίσει
Και τον πρίγκιπα Λεμόνη
Έτυχε να τον γνωρίσει
Και από τότε η μυρωδιά της
Στα ρουθούνια του έχει μείνει
Μου πανε πως υποφέρει
Κίτρινος πως έχει γίνει!!!
Κρεμμύδω
Εγώ είμαι η Κρεμμύδω
Κόρη αρωματοπώλη
Παίζω πιάνο και μυρίζω
Όπως η γενιά μου όλη
Έλα πρίγκιπα Λεμόνη
Η καρδιά μου σου ανήκει
Στο τσουβάλι περιμένω
Δεξιά στην αποθήκη.
Πηγαίνουν τα καρότα την Κρεμμύδω στον Λεμόνη και κάθονται όλοι μαζί.
Παραμυθάς
Έτσι γνωριστήκανε και είπανε να παντρευτούνε
Στο γάμο τους καλέσαν όλα τα φρουτάκια
Βερίκοκα, δαμάσκηνα και κάτι καρπουζάκια
Τα μήλα, τις μπανάνες και τα πορτοκαλάκια!!!
Μα να… φτάνουν σιγά σιγά οι καλεσμένοι
Και πρέπει να ναι πολύ ευτυχισμένοι!!!
Γ σκηνή – ΕΚΚΛΗΣΙΑ
(τραγούδι μπανάνας «Μπανανιά» ή «The banana boat song”)
Μπανάνα 1η
Η όμορφη Κρεμμύδω
Μια νύφη όλο χάρη
Τον πρίγκιπα Λεμόνη
Για άντρα της θα πάρει
Μπανάνα 2η
Εγώ τον ήθελα αυτόν
Για να ην είμαι μόνη
Κίτρινη είμαι και εγώ
Όπως ο πρίγκιπας Λεμόνης
Μπανάνα 3η
Δεν είσαι μόνη δεν είσαι μόνη
Έχεις παρέα το πεπόνι
Και αν δε σ αρέσει για γαμπρός
Μπορείς να πάρεις το κυδώνι!
Μπανάνα 4η
Μα σταματήστε τώρα πια
Αυτές τις χαζομάρες
Τραγούδια να πούμε όμορφα
Για του γαμπρού τις χάρες!
Τραγουδάνε το «Λεμονάκι μυρωδάτο»
(τραγούδι καρπουζιών, «Στης εκκλησιάς την πόρτα»)
Καρπούζι 1ο
‘ένα καρπούζι δροσερό
Πάντα κάνει πολύ καλό
Και στον γάμο αυτός εδώ
Ήρθα για να ευχηθώ!
Καρπούζι 2ο
Τώρα που είναι καλοκαίρι
Με καλέσανε και μένα
Μήπως βρω κανένα ταίρι
Και ζήσουμε ευτυχισμένα!
Καρπούζι 3ο
Μα ποιος μας κάλεσε εδώ;
Τι γίνεται εκεί χάμω;
Πολλά λεφτά ξοδεύτηκαν
Γι αυτόν εδώ τον γάμο!
Καρπούζι 4ο
Ο γαμπρός που είναι τώρα;
Δεν τον βλέπω εδώ κοντά
Μήπως το μετάνιωσε;
Να ρίξω καρπαζιά;
Καρπούζι 5ο
Να τος τώρα έρχεται
Τη νύφη περιμένει
Στην εκκλησιά εκεί μπροστά
Δεν βλέπεις που προσμένει;
(τραγούδι ντομάτας, «Γαμήλιο πάρτυ – Λοκομόντο»)
Ντομάτα 1η
Πολύς κόσμος περιμένει
Εδώ μπρος στην εκκλησιά
Λες να άργησα να έρθω
Και να τελείωσαν όλα πια;
Ντομάτα 2η
Δεν αργήσαμε να ρθούμε
Αφού η νύφη είναι εκεί
Μάλλον στήνει τον γαμπρό
Τον έχει σε αναμονή!
Ντομάτα 3η
Τι δώρο θα τους πάρουμε
Για να τους ευχηθούμε;
Κάτι όμορφο πολύ
Να το ευχαριστηθούνε!
Ντομάτα 4η
Κανένα σερβίτσιο λέω εγώ
Να τρώνε όλη μέρα
Ή μήπως θα ήταν καλύτερα
Καμία καφετιέρα;
(τραγούδι πατάτας, «Γιατα πατα – Χατζηπιερής»)
Πατάτα 1η
Εμένα με καλέσανε
Στο γάμο να τραγουδήσω
Έχω όμορφη φωνή
Και θα το αποδείξω!
Πατάτα 2η
Εγώ θα παίζω μουσική
Μαζί με όλη την μπάντα
Θα παίξω όλων των ειδών
Ακόμη και λαμπάντα!
Πατάτα 3η
Εγώ δεν παίζω μουσική
Μα ούτε τραγουδάω
Χορεύω όμως πολύ καλά
Και όλους σας περνάω!
Πατάτα 4η
Οι σεμπεθέροι έρχονται
Κρεμμύδια και λεμόνια
Να ζήσουνε οι νιόπαντροι
Πολλά να δουν εγγόνια!
Πατάτα 5η
Μα δεν έχει έρθει ακόμη
Ο κουμπάρος βρε παιδιά;
Μήπως ξέρετε που πήγε;
Μη τον είδες πουθενά;
(τραγούδι μαϊντανου, «Βασιλικός θα γίνω»)
Μαϊντανός
Μες το περιβόλι
Γάμος γίνεται τρανός
Και κουμπάρος είναι
Ο κυρ Μαϊντανός!
(τραγούδι γάμου, «Ο γάμος του πρίγκιπα Λεμόνη»)
Γίνεται η λειτουργία του γάμου και χορεύουν όλοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να παίξω λίγο ακόμα μαμά;

  Πριν 30 χρόνια ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (1991) διακήρυξε το παιχνίδι ως «καθολικό και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα της παιδικής ηλικίας», η ...